Με απολογισμό ενός αργυρού και τριών χάλκινων μεταλλίων ολοκλήρωσε η κυπριακή αποστολή τη συμμετοχή της στο 78ο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Στίβου Ανδρών – Γυναικών, που διεξήχθη στον Βόλο, επιστρέφοντας με σημαντικές διακρίσεις αλλά και ενθαρρυντικά μηνύματα από τους νεότερους αθλητές.