Συνάντηση με τους ψαράδες της Κάτω Πάφου, πραγματοποίησε ο Δημαρχεύων Πάφου, Άγγελος Ονησιφόρου στο πλαίσιο της οποίας συζητήθηκαν για ακόμη μία φορά τα χρόνια προβλήματα που παραμένουν άλυτα εδώ και δεκαετίες.