Η Πρόεδρος της ΔΟΕ, Κίρστι Κόβεντρι, ενθάρρυνε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να «κάνουν το πρώτο βήμα» και να δραστηριοποιηθούν αυτή την Ολυμπιακή Ημέρα (23/6).