Τον δρόμο για ενδεχόμενη αποσύνδεση της ενταξιακής πορείας της Μολδαβίας από αυτή της Ουκρανίας, μετά το άνοιγμα της πρώτης ομάδας διαπραγματευτικών κεφαλαίων και για τις δύο υποψήφιες προς ένταξη χώρες άφησαν ανοιχτό οι ηγέτες της ΕΕ, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής ΕΕ-Μολδαβίας στις Βρυξέλλες, με την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν να ξεκαθαρίζει στο ΚΥΠΕ ότι το άνοιγμα όλων των κεφαλαίων «εξαρτάται από τη Μολδαβία και από τη βούληση και την ικανότητά της να υλοποιήσει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις».
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση