Ο Υπουργός Καινοτομίας και Ψηφιακού Μετασχηματισμού Ιβάν Βασίλεφ ανακοίνωσε σχέδια για τη σύσταση συμβουλευτικού συμβουλίου ρομπότ στο Υπουργείο κατά τη διάρκεια συζήτησης στο Webit 2026 στη Σόφια.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση