Ο επικεφαλής της ιρανικής διαπραγματευτικής ομάδας και Πρόεδρος του Κοινοβουλίου, Μπαγέρ Γαλιμπάφ, ανακοίνωσε στο Telegram ότι η Τεχεράνη και το Μασκάτ συγκρότησαν κοινή επιτροπή για να συζητήσουν το ζήτημα των Στενών του Ορμούζ.