Σε 24ωρη παγκύπρια απεργία κατέρχεται σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου, το Ωρομίσθιο Κυβερνητικό Προσωπικό, διεκδικώντας μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση των όρων εργοδότησής του στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης εργασίας για την περίοδο 2025-2027.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση