Αποκαταστάθηκε μετά μεσάνυχτα η κυκλοφορία των γερμανικών τρένων, τα οποία και είχαν ακινητοποιηθεί, σε συνέχεια εκτεταμένων προβλημάτων στο ψηφιακό σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R.