Την ανάγκη οι σερβικές αρχές να συνεχίσουν με συνέπεια την προώθηση θεσμικών μεταρρυθμίσεων, με στόχο την ενίσχυση της λειτουργίας των δημοκρατικών θεσμών, υπογράμμισε ο Βουλευτής Γιώργος Λουκαΐδης, σε παρέμβασή του στην Ολομέλεια της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης για τη Σερβία.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση