Υπάρχουν ζητήματα στα οποία ο διάλογος θα πρέπει να συνεχισθεί, αλλά και αιτήματα των ωρομίσθιων υπαλλήλων  που αντικρίσθηκαν θετικά από το ΥΠΟΙΚ στη χθεσινή τους συνάντηση ανέφερε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης, ο οποίος παρέλαβε σήμερα μετά το τέλος της συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου το υπόμνημα με τις θέσεις των διαμαρτυρομένων έξω από το Προεδρικό το πρωί, το οποίο θα διαβιβάσει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.