Πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη, η εναρκτήρια συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος CYberSafety VI, το οποίο στοχεύει στη δημιουργία κουλτούρας ασφαλούς ψηφιακού περιβάλλοντος, ενδυναμώνοντας υπεύθυνους, δημιουργικούς, καινοτόμους και κριτικά σκεπτόμενους πολίτες στη ψηφιακή κοινωνία. Το έργο καλύπτει την τριετία 1/6/2026 – 31/5/2029 και η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Υπηρεσιών συμμετέχει ως εταίρος.