Ο Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, επανέλαβε σήμερα την αντίθεση της Ουάσιγκτον στην επιβολή τελών διέλευσης στα Στενά του Ορμούζ, δηλώνοντας ότι αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει «απόλυτο χάος».
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση