Το νέο 21μελές Κεντρικό Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΕΛΜΕΚ ανέδειξε η Παγκύπρια Συνδιάσκεψη Γενικών Αντιπροσώπων της Οργάνωσης, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση