Το θέμα που προέκυψε με τα πασαλάκια, για τη δημιουργία ποδηλατοδιαδρομών, καθώς και άλλα ζητήματα που αφορούν τους σχεδιασμούς του ΣΒΑΚ, αναμένεται να τεθούν σε συνεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου, στις 29 Ιουνίου, όπου κλήθηκαν να παρευρεθούν εκπρόσωποι του Τμήματος Δημοσίων Έργων.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση