Κυρίαρχο θέμα της εβδομάδας στη διεθνή αρθρογραφία παραμένει το Μνημόνιο Κατανόησης ΗΠΑ–Ιράν, καθώς και η αλυσίδα διαπραγματεύσεων και διπλωματικών διεργασιών που ακολούθησε. Ο δυτικός Τύπος εμφανίζεται ευθέως επικριτικός: αξιολογεί τη συμφωνία ως στρατηγική υποχώρηση της Ουάσιγκτον — το καθεστώς της Τεχεράνης επιβίωσε, οι Φρουροί της Επανάστασης παραμένουν ισχυροί και τα κρίσιμα πυρηνικά ζητήματα μετατίθενται. Η ιταλική και η αγγλόφωνη ανάλυση συγκλίνουν: το Ιράν πήρε ουσιαστικά ό,τι ζητούσε. Η Γαλλία διεκδικεί διπλωματικό ρόλο στην επόμενη φάση.