Στην τελευταία υπό την Κυπριακή Προεδρία συνεδρία του Συμβουλίου Περιβάλλοντος προήδρευσε την Πέμπτη η Υπουργός Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, Μαρία Παναγιώτου, την Πέμπτη στο Λουξεμβούργο, τονίζοντας πως η Κυπριακή Προεδρία επικεντρώθηκε «στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής ηγεσίας στην αντιμετώπιση των κλιματικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων, διαφυλάσσοντας ταυτόχρονα μια ανθεκτική και ανταγωνιστική Ένωση».