Η θεσμική επίσκεψη της ηγεσίας του Υφυπουργείου Πολιτισμού στον Δήμο Αγίας Νάπας επιβεβαίωσε τη βούληση για στενότερη συνεργασία στην ανάπτυξη και ανάδειξη του πολιτισμού, αναφέρει ο Δήμος, σημεώνοντας παράλληλα ότι στο επίκεντρο της συνάντησης με την Υφυπουργό Πολιτισμού Βασιλική Κασσιανίδου βρέθηκαν η αξιοποίηση των πολιτιστικών υποδομών, η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και ο κοινός σχεδιασμός δράσεων που θα ενισχύσουν τον πολιτιστικό ρόλο του διευρυμένου Δήμου και της ελεύθερης επαρχίας Αμμοχώστου.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση