Παραμύθια που δημιούργησαν μαθητές της Β' Γυμνασίου και προάγουν τις αξίες της ζωής βραβεύθηκαν την Πέμπτη 25 Ιουνίου στο Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, στο πλαίσιο του Μαθητικού Διαγωνισμού Αγωγής Υγείας «Η Μαργαρίτα των Αξιών Ζωής».
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση