Ο Εθνικός Μηχανισμός Πρόληψης των Βασανιστηρίων θα συνεχίσει να ασκεί την αποστολή του με στόχο την πρόληψη αλλά και τη διασφάλιση ότι κανένας δεν υπόκειται σε βασανιστήρια ή οποιαδήποτε άλλη μορφή απάνθρωπης ή εξευτελιστικής μεταχείρισης, αναφέρει η Μαρία Στυλιανού Λοττίδη, Επίτροπος Διοικήσεως και Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, και Εθνικός Μηχανισμός Πρόληψης Βασανιστηρίων (NPM), με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Υποστήριξης των Θυμάτων Βασανιστηρίων.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση