Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της κυπριακής σημαίας και του ευρύτερου ναυτιλιακού τομέα αποτελεί βασική προτεραιότητα, ανέφερε η Υφυπουργός Ναυτιλίας, Μαρίνα Χατζημανώλη, στον χαιρετισμό που απηύθυνε εκ μέρους του Προέδρου της Δημοκρατίας στο Ναυτιλιακό Συμπόσιο (Shipping Symposium), το οποίο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στη Λεμεσό.