Το Ιράν κατηγόρησε τις Ηνωμένες Πολιτείες για παραβίαση της ειρηνευτικής συμφωνίας για τον τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, μετά που η Ουάσιγκτον εξαπέλυσε πλήγματα στο ιρανικό έδαφος και η Τεχεράνη απάντησε με επιθέσεις σε αμερικανικούς στόχους στον Κόλπο.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση