Το επίπεδο ικανοποίησης των καταλωτών για την υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας που έχουν από τον παροχέα τους ανήλθε στο 8,4/10, παρουσιάζοντας μικρή πτώση σε σχέση με το 2023 (8,6/10), ενώ το επίπεδο ικανοποίησης για την σχέση ποιότητας-τιμής ανήλθε στο 8,1/10, παρουσιάζοντας μικρή επιδείνωση σε σχέση με ο 2023 (8,2/10), ανέφερε το Γραφείο του Επιτρόπου για τη Ρύθμιση Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΕΡΗΕΤ) σε ανακοίνωση που εξέδωσε τη Δευτέρα αναφορικά με την τέταρτη έρευνά του σχετικά με την αντίληψη των καταναλωτών για την ποιότητα των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.