Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο εκδόθηκε από το Βέλγιο, για πιθανή εμπλοκή του στο σκάνδαλο Qatargate, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η ΕΡΤ. Ο κ. Αβραμόπουλος, σε ανακοίνωσή του, δηλώνει ότι δεν υπήρξε καμία εμπλοκή του σε οτιδήποτε επιλήψιμο.
Η πλήρης είδηση είναι διαθέσιμη στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΚΥΠΕ.Σύνδεση