Σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκονται τα δημόσια νοσηλευτήρια ενόψει της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης του Ωρομίσθιου Κυβερνητικού Προσωπικού, που θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Τετάρτη, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ).