Η ΠΑ.ΣΥ.Κ.Ι. καθιστά σαφές ότι δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή οποιαδήποτε προσπάθεια μετακύλισης, στους ιατρούς, των συνεπειών της απεργίας  του ωρομίσθιου προσωπικού στα Δημόσια Νοσηλευτήρια ή των ευθυνών του εργοδότη.